Magdalena Krzyżak-Gawron
założycielka poradni Engram. Psycholog (Uniwersytet Jagielloński), certyfikowany psychoterapeuta poznawczo behawioralny (certyfikat PTTPB nr 526). Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo Behawioralnej. Aktualnie w trakcie Kursu Superwizora-Dydaktyka, przygotowującego do prowadzenia superwizji psychoterapii.
czytaj więcejGrażyna Krzyżak
dyrektor Niepublicznej Poradni Psychologiczno Pedagogicznej ENGRAM, koordynator Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.
czytaj więcejLek. med. Karolina Woś
Specjalista psychiatra. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, który ukończyła w 2015 roku. Odbyła szkolenie specjalizacyjne w oddziałach psychiatrycznych Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy.
czytaj więcejLek. med. Grażyna Rybowska
specjalista psychiatra dzieci i młodzieży. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej z pacjentami dziecięco-młodzieżowymi.
czytaj więcejWojciech Stefaniak
Superwizor terapeutów poznawczo behawioralnych. Absolwent wydziału filozofii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz wydziału psychologii Uniwersytetu SWPS.
czytaj więcejPiotr Kochański
psycholog, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, ukończył czteroletnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
czytaj więcejKarolina Reguła-Krawczyk
psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie), certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 630).
czytaj więcejAnna Skrzypczyk
humanistka, psychoterapeutka, psycholog z przygotowaniem pedagogicznym z wieloletnim stażem w pracy z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi w tym seniorami; pedagog, trener umiejętności miękkich, terapeutka w podejściu integracyjnym.
czytaj więcejMonika Marciniec
psychoterapeuta, pedagog. Ukończyła całościowe szkolenie Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.
czytaj więcejKinga Kozieł
psycholog dziecięcy (Instytutu Psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego), trener umiejętności społecznych, trener zastępowania agresji, oligofrenopedagog, surdopedagog. Współpracuje z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach.
czytaj więcejKamila Dziopa
psycholog, absolwentka KUL w Lublinie, psychoterapeuta poznawczo behawioralny w trakcie szkolenia podyplomowego certyfikacji. Certyfikowany diagnosta metody ADOS-2.
czytaj więcejMagdalena Wątrobińska
psycholog, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz kursu pedagogicznego organizowanego przez Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego.
czytaj więcejAnna Sokołowska – Smołkowska
psycholog / Uniwersytet Jagielloński w Krakowie /i pedagog /Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach /.
czytaj więcejMartyna Jamrożek
psycholog Uniwersytet im. J. Kochanowskiego w Kielcach), pedagog (Uniwersytet Jagielloński) W trakcie czteroletniego szkolenia przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego w Szkole Psychoterapii Crescentia w Warszawie
czytaj więcejJagoda Marszałek
psycholog (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), praktyk dialogu motywującego (Polski Instytut Dialogu Motywującego), absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Diagnozy i Terapii Neuropsychologicznej UMCS
czytaj więcejSylwia Tutalak
psycholog (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), trener umiejętności społecznych, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego.
czytaj więcejDominika Chwalik
Psycholog (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie), trener umiejętności społecznych,
absolwentka studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego dla
psychologów.
Jolanta Dubaj
pedagog – terapeuta, specjalista terapii EEG Biofeedback z wieloletnim doświadczeniem. Ukończyła szkolenie z terapii neurofeedback – zastosowania kliniczne. Interesuje się wykorzystywaniem EEG biofeedback we wsparciu leczenia różnych zaburzeń, usprawnianiu funkcji poznawczych.
czytaj więcejSylwia Wieczorek
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Posiada praktyczne przygotowanie z zakresu terapii pedagogicznej i surdopedagogiki.
czytaj więcejGrażyna Zdenkowska
pedagog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych. Ukończyła Podyplomowe Studium Terapii Pedagogicznej, posiada praktyczne przygotowanie do prowadzenia terapii pedagogicznej.
czytaj więcejdr n. o zd. Natalia Habik-Tatarowska
pedagog, fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej. Wykładowca akademicki na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz na Świętokrzyskiej Szkole Wyższej na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju dla osób ze spektrum autyzmu oraz na kierunku Logopedia.
czytaj więcejIzabela Dudek-Pękala
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, koordynator zespołu fizjoterapeutów i terapeutów SI w poradni Engram. Absolwentka fizjoterapii
( Warszawski Uniwersytet Medyczny) z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi.
Agnieszka Karaś
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej. Ukończyła dwustopniowe studia magisterskie na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. Obecnie pracuje m.in. w Ośrodku Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego
czytaj więcejIlona Ślęzak
terapeuta integracji sensorycznej, specjalista z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej, ukończyła 2-stopniowy kurs w Polskim Towarzystwie Integracji Sensorycznej.
czytaj więcejNina Sochacka
Fizjoterapeutka (Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach), dyplomowany terapeuta i diagnosta w zakresie Integracji Sensorycznej (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – certyfikat nr 5786).
czytaj więcejJoanna Kuranda
fizjoterapeutka, terapeutka Integracji Sensorycznej, terapeutka TCK (terapii czaszkowo-krzyżowej). Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, gdzie ukończyła studia I i II stopnia na kierunku fizjoterapia
czytaj więcejMonika Piłatowska – Kloc
pedagog (Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach), trener umiejętności społecznych, trener zastępowania agresji
czytaj więcejEdyta Gębska
oligofrenopedaog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Ukończyła szkolenia w zakresie terapii pedagogicznej, spektrum autyzmu
czytaj więcejAgata Karyś
neurologopeda, surdopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista terapii EEG Biofeedback., tłumacz języka migowego.
czytaj więcejJulita Sideł
logopeda, neurologopeda, absolwentka UMCS w Lublinie. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Posiada dodatkowe kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki.
czytaj więcejJustyna Pietrasiak
magister logopedii, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach: logopedia z audiologią, logopedia oraz neurologopedia; zajmuje się diagnozą i terapią neuro/logopedyczną na różnych etapach rozwoju człowieka
czytaj więcejAgnieszka Siuda
pracownik administracyjno-biurowy. Z wykształcenia magister informatyki ekonomicznej, a na co dzień świetnie zorganizowana osoba.
czytaj więcejMonika Baracz
pracownik administracyjno-biurowy. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
czytaj więcej