Magdalena Krzyżak-Gawron
założycielka poradni Engram. Psycholog (Uniwersytet Jagielloński), certyfikowany psychoterapeuta poznawczo behawioralny (certyfikat PTTPB nr 526). Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo Behawioralnej. Aktualnie w trakcie Kursu Superwizora-Dydaktyka, przygotowującego do prowadzenia superwizji psychoterapii.
czytaj więcejGrażyna Krzyżak
dyrektor Niepublicznej Poradni Psychologiczno Pedagogicznej ENGRAM, koordynator Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.
czytaj więcejJolanta Dubaj
pedagog – terapeuta, specjalista terapii EEG Biofeedback Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Terapii Pedagogicznej oraz Kurs Podstawowy Terapii Pedagogicznej
czytaj więcejKarolina Reguła-Krawczyk
psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie), certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 630).
czytaj więcejGrażyna Zdenkowska
pedagog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych. Ukończyła Podyplomowe Studium Terapii Pedagogicznej, posiada praktyczne przygotowanie do prowadzenia terapii pedagogicznej.
czytaj więcejSylwia Wieczorek
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Posiada praktyczne przygotowanie z zakresu terapii pedagogicznej i surdopedagogiki.
czytaj więcejJulita Sideł
logopeda, neurologopeda, absolwentka UMCS w Lublinie. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Posiada dodatkowe kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki.
czytaj więcejAneta Poczęta
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta NDT-Bobath. Ukończyła jednolite studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
czytaj więcejAleksandra Soczumska
psycholog, trener umiejętności społecznych, terapeuta EEG Biofeedback. Absolwentka Instytutu Psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Prowadzi terapię indywidualną i grupową – Trening Umiejętności Społecznych osób z zaburzeniami neurorozwojowymi.
czytaj więcejKinga Kozieł
psycholog dziecięcy (Instytutu Psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego), trener umiejętności społecznych, trener zastępowania agresji, oligofrenopedagog, surdopedagog. Współpracuje z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach.
czytaj więcejdr n. o zd. Natalia Habik-Tatarowska
pedagog, fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej. Wykładowca akademicki na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz na Świętokrzyskiej Szkole Wyższej na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju dla osób ze spektrum autyzmu oraz na kierunku Logopedia.
czytaj więcejAgata Karyś
neurologopeda, surdopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista terapii EEG Biofeedback., tłumacz języka migowego.
czytaj więcejAgnieszka Siuda
pracownik administracyjno-biurowy. Z wykształcenia magister informatyki ekonomicznej, a na co dzień świetnie zorganizowana osoba.
czytaj więcejAgnieszka Karaś
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej. Ukończyła dwustopniowe studia magisterskie na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. Obecnie pracuje m.in. w Ośrodku Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego
czytaj więcejMonika Piłatowska – Kloc
pedagog (Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach), trener umiejętności społecznych, trener zastępowania agresji
czytaj więcejAgnieszka Ogłoza Baran
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta metody Vojty, terapeuta PNF. Odbyła wiele kursów, między innymi – Trójpłaszczyznowa
czytaj więcejEdyta Gębska
oligofrenopedaog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Ukończyła szkolenia w zakresie terapii pedagogicznej, spektrum autyzmu
czytaj więcejLek. med. Grażyna Rybowska
specjalista psychiatra dzieci i młodzieży. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej z pacjentami dziecięco-młodzieżowymi.
czytaj więcejLek. med. Anna Gniatkowska – Nowakowska
specjalista psychiatra dzieci i młodzieży. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej z pacjentami dziecięco-młodzieżowymi.
czytaj więcejKamila Dziopa
psycholog, absolwentka KUL w Lublinie, psychoterapeuta poznawczo behawioralny w trakcie szkolenia podyplomowego.
czytaj więcejPiotr Kochański
psycholog, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Aktualnie w trackie czteroletniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej
czytaj więcejMonika Marciniec
psychoterapeuta, pedagog. Ukończyła całościowe szkolenie Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.
czytaj więcejWojciech Stefaniak
absolwent wydziału filozofii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz wydziału psychologii Uniwersytetu SWPS.
czytaj więcejAgnieszka Masny
logopeda, językoznawca, terapeuta EEG Biofeedback, terapeuta miofunkcjonalny, wykładowca akademicki, autorka artykułów naukowych i popularyzatorskich.
czytaj więcejIlona Ślęzak
terapeuta integracji sensorycznej, specjalista z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej, ukończyła 2-stopniowy kurs w Polskim Towarzystwie Integracji Sensorycznej.
czytaj więcejIzabela Dudek-Pękala
fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka fizjoterapii ( Warszawski Uniwersytet Medyczny) z 8-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi.
czytaj więcejSylwia Kaczor
psycholog (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), trener umiejętności społecznych, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego.
czytaj więcejAnna Sokołowska – Smołkowska
psycholog / Uniwersytet Jagielloński w Krakowie /i pedagog /Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach /.
czytaj więcej